Gränges lageröl på samtliga travbanor

GRÄNGESBERG. Svensk Travsport och Spendrups har slutit ett partneravtal med Spendrups varumärke Grängesberg och att Spendrups utses till officiell partner till Svensk Travsport.

Samarbetsavtalet med Spendrups är det första i sitt slag och gruvligt gott som Spendrups brukar säga om sin ljusa lager från Grängesberg.
– Vi är glada att kunna inleda det här långsiktiga samarbetet med Spendrups som är ett starkt och välrenommerat företag med stor erfarenhet av liknande samarbeten, säger Mikael Lundmark, partneransvarig på Svensk Travsport.

Sverige tillhör idag ett av världens främsta travländer. Varje år arrangerar travet över 850 tävlingsdagar med drygt 1,1 miljon besökare på landets 33 banor som finns spridda över hela landet, från Jägersro i söder till Boden i norr.

– Travet med dess miljoner besökare kommer få ta del av våra satsningar på Grängesberg på ett nytt spännande sätt och vi ser fram emot att tillsammans skapa en härlig upplevelse på travbanan, säger Sofia Andersson produktchef för Grängesberg.

Publicerad i Annonsbladet (Ludvika/Smedjebacken) vecka 07 2019.

[YouPlayPlaylistPlayer video="2847" floating="3" ap mute pl=764 nt=10]
Facebook

Populärt på webben

Läs senaste numret av Lokalt i !

Artiklarna i E-tidningarna går även att lyssna på!

ANNONS